Misschien heeft u het al gemerkt: deze week namen we onze nieuwe telefooncentrale in gebruik. Via een keuzemenu selecteert u de module waarover u ons contacteert, en zo wordt u sneller geholpen. U komt immers rechtstreeks bij de juiste medewerker terecht en op die manier krijgt u ook sneller een antwoord op uw vraag.

Van 9 tot 12u en van 13 tot 16.30u. zitten we voor u paraat aan de telefoon. Maar aarzel zeker niet om uw vraag via mail te stellen. Mail naar info@informat.be met de vermelding van de betreffende module en uw gebruikersnaam. Bij een e-mailbericht kan u ook screenshotstoevoegen wat vaak helpt bij een specifieke vraag.

Druk aan de telefoon?

Bij de opstart van het nieuwe schooljaar loopt de wachttijd aan de telefoon mogelijk op. Dat is moeilijk te vermijden omdat alle gebruikers - na een deugddoende vakantie - weer allemaal tegelijk aan de slag gaan en dus hier en daar wat opfrissing kunnen gebruiken. In dat geval is eenmailbericht de snelste oplossing.

Wij wensen u allemaal een fijne en vlotte start van het nieuwe schooljaar toe!

Onze nieuwsbrief ontvangen?